Kraj

Nowe logo i komunikacja Biedronki

Sieć handlowa w kampaniach będzie stawiać na komunikację niskiej ceny i jakość. Zmienią się też sklepy.

Nowe logo i komunikacja Biedronki
Zmiany są konsekwencją ewolucji Biedronki do formatu supermarketów convenience oraz rozpoczęcia współpracy z nową agencją Duda Polska, która zastąpiła obsługującą od wielu lat tę markę agencję Publicis. (O agencji Duda piszemy w innej informacji w tym wydaniu MMP24).

Nowością jest odświeżone, trójwymiarowe logo. Nowa kampania telewizyjna ruszy dzisiaj. Spoty mają podkreślać niskie ceny, ale także wysoką jakość. Mają też zyskać bardziej rodzinny, emocjonalny wymiar.

Sieć będzie też wdrażać program zmiany wystroju sklepów. Kilka nowych rozwiązań było już testowanych w istniejących punktach. Przede wszystkim wyeksponowane mają być produkty świeże – warzywa, owoce, pieczywo, nabiał, bo to na ich podstawie konsumenci wyrabiają sobie opinię o jakości całej oferty sklepu.

Sieć Biedronka ma w Polsce 1873 sklepy, w roku 2014 ma ich być 3 tys. W  ub.r. detalista osiągnął sprzedaż na poziomie  5,8 mld euro. Oznacza to wzrost w porównaniu z rokiem 2010 o 20,4 proc.