Kraj

Nowe logo Starbucksa w Polsce

Odświeżony znak ma otworzyć markę na inne kategorie, ale w Polsce jeszcze na to poczekamy.

Nowe logo Starbucksa w Polsce
Nowe logo, które globalnie zostało zaprezentowane w styczniu z okazji 40-lecia marki, trafia teraz do Polski. W porównaniu z poprzednią wersją znak pozbawiono czarnych elementów i słów Starbucks Coffee.

Logo pojawia się na kubkach, fartuchach i materiałach w kawiarniach.

Wprowadzając logo, globalny CEO firmy Howard Schultz, stwierdził, że  chodzi nie tylko o nowocześniejszą stylistykę, ale także otwarcie marki na inne poza kawą, kategorie, dlatego usunięto słowo “coffee”. Wiadomo, że Starbucks planuje np. sprzedaż lodów, także w detalu.

Na naszym rynku na takie nowości trzeba będzie jeszcze poczekać. – Jesteśmy bardzo młodą marką, ale nie można takich przedsięwzięć wykluczyć w przyszłości – mówi Agnieszka Kozłowska, brand manager Starbucks w firmie AmRest.

Obecnie sieć ma w Polsce 11 kawiarni. Marka nie współpracuje z agencjami reklamowymi. Główne narzędzia promocyjne to WWW, Facebook i komunikacja instore. Działania te realizowane są inhouse.