Kraj

Nowe osoby i struktury w GroupM

W ramach struktury negocjacyjnej GroupM powstaje GroupM Interaction. Do grupy menedżerów dołączyła Monika Kopeć.

W ramach GroupM w Polsce powstaje GroupM Interaction. Jednocześnie do ścisłego kierownictwa tej struktury dołączyła Monika Kopeć, która objęła stanowisko operations directora. Będzie odpowiedzialna za integrację wspólnych projektów w ramach grupy domów mediowych oraz wprowadzanie nowych produktów GroupM dostępnych na rynkach zagranicznych. Dotychczas Monika Kopeć pracowała w domu mediowym Maxus, gdzie pełniła funkcje business development directora i członka zarządu.

GroupM Interaction wesprze działy interaction domów mediowych sieci, głównie w obszarach reklamy SEM i kampanii rozliczanych za efekt. W ramach GroupM Interaction działają marki Outrider (SEM) oraz Quisma (performance marketing, affiliate). Dyrektorem zarządzającym jest Tomasz Piątkowski, poprzednio dyrektor zarządzający Outridera.

Dyrektorem finansowym w GroupM została Agata Nawrot, która przeszła z Interpublic.

GroupM w Polsce skupia domy mediowe: Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare i The Media Insight.