Do zespołu agencji interaktywnej Kerris dołączyły nowe osoby, zasilając działy technologii, kreacji, performance marketingu oraz obsługi klientów.
Marcin Kołaczek objął stanowisko graphic designera. Od ponad siedmiu lat jest związany z branżą internetową. Zaczynał od pracy w e-commerce, a następnie założył własną firmę, w której zajmował się projektowaniem graficznym oraz front-endem. Tworzył dla takich klientów jak Go Sport, Anna Lewandowska czy Magda
Gessler. Do Kerris Group przeszedł z Rocket-Marketing, gdzie pełnił funkcję art directora oraz web designera.
Na stanowisku junior graphic designera pracę zaczyna Paulina Bertolassi i odpowiedzialna jest za projektowanie na potrzeby rozwiązań internetowych i mobilnych, w tym za performance design, identyfikacje wizualne i projekty na potrzeby druku. Wcześniej w Starcomie zajmowała się projektowaniem grafik statycznych i dynamicznych na potrzeby social mediów.
Adam Dasiewicz jako account executive w Kerris poprowadzi projekty digitalowe. Wcześniej związany był z Yslab Interactive, gdzie pracował również jako account executive. Dasiewicz zbierał również doświadczenie w takich firmach jak Grey Group Poland, Walk PR czy Star PR.
Wśród pozostałych nowo zatrudnionych osób są Izabela Jackowska, creative designer. Na stanowisko WordPress developera dołączył Jakub Wrycza, związany wcześniej z wrocławskimi agencjami kreatywnymi: DobrzeDobrze oraz Twoheads.
Przedstawiciele agencji zapowiadają dalszą rekrutację.