Kraj

Nowe osoby na pokładzie Kerris Group

Pięć osób dołącza do agencji.

Do zespołu agencji interaktywnej Kerris dołączyły nowe osoby, zasilając działy technologii, kreacji, performance marketingu oraz obsługi klientów.

Marcin Kołaczek objął stanowisko graphic designera. Od ponad siedmiu lat jest związany z branżą internetową. Zaczynał od pracy w e-commerce, a następnie założył własną firmę, w której zajmował się projektowaniem graficznym oraz front-endem. Tworzył dla takich klientów jak Go Sport, Anna Lewandowska czy Magda
Gessler. Do Kerris Group przeszedł z Rocket-Marketing, gdzie pełnił funkcję art directora oraz web designera.

Na stanowisku junior graphic designera pracę zaczyna Paulina Bertolassi i odpowiedzialna jest za projektowanie na potrzeby rozwiązań internetowych i mobilnych, w tym za performance design, identyfikacje wizualne i projekty na potrzeby druku. Wcześniej w Starcomie zajmowała się projektowaniem grafik statycznych i dynamicznych na potrzeby social mediów.

Adam Dasiewicz jako account executive w Kerris poprowadzi projekty digitalowe. Wcześniej związany był z Yslab Interactive, gdzie pracował również jako account executive. Dasiewicz zbierał również doświadczenie w takich firmach jak Grey Group Poland, Walk PR czy Star PR.

Wśród pozostałych nowo zatrudnionych osób są Izabela Jackowska, creative designer. Na stanowisko WordPress developera dołączył Jakub Wrycza, związany wcześniej z wrocławskimi agencjami kreatywnymi: DobrzeDobrze oraz Twoheads.

Przedstawiciele agencji zapowiadają dalszą rekrutację.