Kraj

Nowe smaki pizzy Guseppe wsparte kampanią

Pojedynek smaków będzie prowadzony w Facebooku i na stronie internetowej marki.

Nowe smaki pizzy Guseppe wsparte kampanią
Guseppe, marka z portfolio Dr. Oetker, organizuje akcję promocyjną wspierającą launch dwóch nowych smaków: Chicken Thai oraz Hawaii. Działania promocyjne wspierające launch prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej oraz na facebookowym profilu Guseppe.

Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów do poznania dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: Hawaii – klasyk wśród pizz, oraz egzotyczny Chicken Thai, które zdobyły największa liczbę głosów w poprzedniej akcji promocyjnej “Smakomania”. O nowej zabawie – “Pojedynek smaków” – będzie można dowiedzieć się z reklam w telewizji, internecie i na promocyjnych opakowaniach pizzy Guseppe.

W poprzedniej akcji promocyjnej “Smakomania” konsumenci wybrali dwa najpopularniejsze smaki: Hawaii oraz Chicken Thai. Zwycięskie smaki dostępne będą w sprzedaży od września do grudnia.

Decydujące starcie rozstrzygnie, który z dwóch smaków Hawaii czy Chicken Thai, na stałe zostanie wprowadzony na rynek. Bitwa smaków będzie rozgrywała się na specjalnie utworzonej stronie WWW. Konsumenci, oddając głos na swojego faworyta i uzasadniając wybór, zdecydują, jaki smak zwycięsko wyjdzie z tego pojedynku.

Kampania promocyjna będzie realizowana od września do października. Codziennie do wygrania będzie 50 kodów VoD do wykorzystania na platformie Kinoplex.pl. Dodatkowo przewidziane są trzy nagrody główne w postaci bonów o wartości 3 tys. zł do zrealizowania w sklepach RTV Euro AGD. Akcja promocyjna będzie wspierana kampanią telewizyjną. Uzupełnieniem będą działania realizowane w internecie m.in. na fanpage’u Guseppe i Dr. Oetkera oraz specjalnej stronie internetowej. Za kreację i realizację kampanii marketingowej odpowiada agencja Good Company. Za prowadzenie profilu facebookowego marki i zakup mediów na potrzeby działań odpowiada OMD Media Direction.