Zagranica

Nowe zasady reklamy e-papierosów w USA

The Comitee of Advertising Practise ogłasza nowe zasady, według których produkt może być promowany.

The Cimitee of Advertising Practise ogłosiła zbiór nowych zasad, według których mogą być reklamowane e-papierosy na terenie USA. Głównym celem zmian zasad jest ochrona zdrowia młodych ludzi. Reklamy nie mogą być zbyt realistyczne, nie mogą komunikować do osób poniżej 18. roku życia, zwłaszcza jeśli wizualnie wykorzystują kolorową poetykę młodzieżowych subkultur. W reklamie nie mogą brać również udziału osoby młode ani takie, które na młode wyglądają.
Odsłony kampanii nie mogą pojawiać się w mediach adresowanych do osób poniżej 18. roku życia. Szczególną uwagę regulator ma przywiązywać do kreacji w radiu i telewizji, aby nieprawidłowych komunikatów nie słyszały dzieci. Reklamy mają unikać również zawierania elementów przekonujących o przyjemności palenia albo stawiającego tę czynność w pozytywnym świetle. Nowe regulacje wchodzą w życie 10 listopada br.

(BrandRepublic)