Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) i agencja badawcza IQS opracowały warsztat dla marek pt. #Codalej. Jego celem jest przedstawienie badawczych i strategicznych insightów dla komunikacji marek w zmienionej przez COVID-19 rzeczywistości.
Pierwsza, wprowadzająca część warsztatu to prezentacja najciekawszych trendów obejmujących zachowania konsumenta, napięcia, jakie towarzyszą mu w nowej sytuacji, przekonania i wartości, które ewoluowały w ostatnich miesiącach. Materiał przygotowany został na podstawie jakościowo-ilościowych badań syndykatowych IQS, wzbogacony analizą social mediów. W drugiej części, o stricte warsztatowym charakterze, stratedzy z agencji Scholz & Friends Warszawa pomagają znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania o możliwości, jakie stoją przed marką dziś.
Za merytoryczne przygotowanie warsztatu #Codalej odpowiadają: Anna Koszur, strateżka i dyrektor zarządzająca, Scholz & Friends Warszawa, oraz Marta Rybicka, business unit director, IQS.