Kraj

Nowy zarząd i rada nadzorcza w Radzie Reklamy

Przyjęto nowy regulamin rozpatrywania skarg oraz nowy regulamin Komisji Etyki Reklamy.

Członkowie Rady Reklamy podsumowali ostatnie dwa lata działalności organizacji oraz wybrali nowe władze na nową kadencję.

W skład nowego zarządu na kadencję 2021-2023 wchodzą: Robert Wielgo, IAB Polska jako prezes zarządu, Małgorzata Węgierek, Havas Media Group, Marcin Idzik, TVN Discovery, Bartłomiej Morzycki, Browary Polskie, Agnieszka Kępińska-Sadowska, Mondelez Polska, Łukasz Kowalski, MSL Group.

W skład rady nadzorczej wchodzą: Włodzimierz Schmidt, IAB Polska, Małgorzata Wadzińska, Procter & Gamble Polska, Iwona Jacaszek-Pruś, Kompania Piwowarska, Jerzy Minorczyk, IAA Polska, Beata Rożek, Mars Polska.

W trakcie zebrania przyjęto również nowy regulamin rozpatrywania skarg oraz nowy regulamin Komisji Etyki Reklamy, który dostępny jest tutaj.