
Marka Nutella (Ferrero) ma teraz oficjalną Nonę (włoskie określenie babci). Jest nią 85-letnia influencerka z mediów społecznościowych, która nazywa się Nonna Pia. W świątecznej kampanii agencji Terri & Sandy staje się ona “Nutella Nonna”, a jej celem jest rozszerzenie zastosowań Nutelli do pieczenia, kiedy rodziny spotykają się na święta.
– Cała ta aktywacja polega na tym, jak zainspirować ludzi do rozpoczęcia pieczenia z Nutellą w okresie świątecznym – mówi Chris Cannon, dyrektor kreatywny Terri & Sandy.
W siedmioczęściowej serii wyłącznie na Instagramie – gdzie Pia ma prawie 300 tys. followersów – pokazuje, jak tworzyć włoskie desery świąteczne z kuchni swojego domu w New Jersey.
Kampania zachęca ludzi do dzielenia się świątecznymi przepisami na Instagramie przy użyciu #NutellaNonnaContest i tagowania @nutella. Nagrody przyznawane co tydzień to m.in. gadżety z marką Nutella, takie jak fartuchy i “brzydkie świąteczne swetry” lub bony na brunch z własną Nonną. Jedną z głównych nagród jest rodzinna wycieczka dla czterech osób do Włoch. Za każde zgłoszenie Nutella przekaże 1 dol. na rzecz Generations United, krajowej organizacji non-profit, która pracuje nad poprawą życia dzieci, młodzieży i starszych dorosłych poprzez programy, polityki i strategie międzypokoleniowe.