Zagranica

O2 z Lady Gagą

Wystartowała kampania promująca przedpremierowy dostęp do albumu artystki "Artpop".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FL__yhiBWmxU%22%7D
O2 wystartowało z kampanią promującą przedpremierowy dostęp do nowego albumu Lady Gagi – “Artpop”. Główną bohaterką spotu jest brytyjska wokalistka, której album będzie miał premierę 6 listopada.

Usługobiorcy operatora O2 będą mogli na ponad tydzień przed premierą albumu wysłuchać nowych piosenek wokalistki w swoich telefonach komórkowych. Liczba odtworzeń jest nieograniczona.

Firma MusicQubed, która dostarczyła technologię umożliwiającą odtworzenie albumu, podkreśla, że po raz pierwszy w historii album jest udostępniony w takim formacie.

Lady Gaga wystąpiła również w spocie telewizyjnym promującym nową funkcjonalność. Utwory wokalistki będą dostępne bezpłatnie dla osób z każdej sieci, natomiast abonenci O2, którzy korzystają z oferty 4G, otrzymają 12-miesięczną subskrypcję wideo.

(Advertising Age)