Kraj

Obi przekonuje, że warto [wideo]

Rusza nowa kampania przygotowana przez 180heartbeats + Jung von Matt.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhqIzLGpox_I%22%7D
180heartbeats + Jung von Matt przygotowała dla Obi kampanię reklamową pod hasłem “Obi, bo warto”. Kampania prowadzona jest w TV i ma prezentować z przymrużeniem oka proces renowacji domu i ogrodu. 180heartbeats przygotowała strategię, koncept kreatywny i zrealizowała spoty telewizyjne.

Media dla Obi planuje i kupuje dom mediowy Zenith (Publicis Media).