Kraj

Od 19 lipca usługi Work Service pod marką Gi Group

Rebranding jest kolejnym krokiem w integracji usług w ramach Gi Group, która w sierpniu 2020 r. nabyła większościowy pakiet akcji Work Service SA.

Spółka Work Service SA nadal będzie działała jako podmiot prawny, zachowując dotychczasową nazwę przedsiębiorstwa. Oferowanie usług pod marką GI Group nie wpłynie na bieżącą obsługę klientów – deklaruje spółka. Działania związane z rebrandingiem koordynuje zespół kierowany przez Kamila Jankowskiego, dyrektora marketingu Gi Group w Polsce.

– Ponad 20 lat działalności Work Service zbudowało nasze duże doświadczenie, zaufanie firm i kandydatów. Nadal chcemy jak najskuteczniej odpowiadać na rosnące wymagania rynku, rozwijając kompleksowość usług – od rekrutacji, przez zatrudnienie stałe lub tymczasowe, pełną obsługę kadrowo-płacową, po wspieranie rozwoju kariery pracowników – komentuje zmiany Iwona Szmitkowska, prezes zarządu Work Service SA.

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego obecną w 58 krajach, z czego w 31 bezpośrednio. W 2019 r. odnotowała obrót w wysokości 2,5 mld euro. Work Service, jedna z czołowych w Polsce firmy branży HR, działa od 1999 r., od sierpnia ub.r. jako część Gi Group.