Top news

"Od fake newsów do love brandów" – Multiscreen Day 2022

Wiedzą podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Nielsen, Kantar, Publicis Groupe, TikTok, TVN Grupa Discovery.

“Od fake newsów do love brandów” to tytuł tegorocznej edycji konferencji “Media Marketing Polska” Multiscreen Day, która odbędzie się już 27 kwietnia w formule hybrydowej. Mimo trudnych ostatnio okoliczności zewnętrznych świat mediów nie zwalnia, a branże TV, digital i social media prześcigają się w nowych pomysłach na zatrzymanie uwagi odbiorców. Multiscreen Day to jedyna konferencja w Polsce, która śledzi trendy związane z komunikacją marketingową i kontentem na wszystkich ekranach oraz oferuje przegląd najnowszych narzędzi i case’ów.

Na konferencji wystąpią m.in. przedstawiciele firm: 180heartbeats Jung v. Matt, Gameset, Insbay, Kantar, Nielsen, Publicis Groupe, TikTok, TVN Grupa Discovery. Oprócz solidnej dawki wiedzy warsztatowej tematyka konferencji nie unika bieżących tematów – zachowania marek wobec wojny, kwestii dezinformacji, a także aktualnych tematów branżowych: zmian w badaniach mediowych, premier nowych serwisów VoD oraz zastosowania metaverse do działań marketingowych.

Więcej na: https://multiscreenday.pl/