Kraj

Odkrycie roku motywem kampanii Lay'sów

Ruszyła nowa kampania reklamowa chipsów Lay's Prosto z Pieca. To efekt otrzymania przez markę tytułu Odkrycie Roku 2010.

Frito Lay Polska, właściciel marki Lay’s Prosto z Pieca, intensyfikuje działania promujące linię pieczonych chipsów ziemniaczanych.

Przewidziano konsumencką akcję degustacyjną w super- i hipermarketach, intensywne wsparcie marketingowe w sklepach handlu tradycyjnego, a także kampanię telewizyjną, która ma trwać do 24 lutego.

Reklamy pojawią się w stacjach TVN, Polsat i TV4. Spot telewizyjny ma przenieść widza do fabryki w krainie smaku i przypraw, gdzie powstają przekąski Lay’s Prosto z Pieca. Chipsy poddawane są testom “doskonałego smaku”.

Z kolei w sklepach handlu tradycyjnego wzmocniona została widoczność marki poprzez materiały POS oraz większą liczbę stojaków.

Nowa kampania promocyjna jest wynikiem otrzymania przez markę Lay’s Prosto z Pieca Lauru Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2010.

Kreacją spotu zajęło się BBDO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.