Frito Lay Polska, właściciel marki Lay’s Prosto z Pieca, intensyfikuje działania promujące linię pieczonych chipsów ziemniaczanych.
Przewidziano konsumencką akcję degustacyjną w super- i hipermarketach, intensywne wsparcie marketingowe w sklepach handlu tradycyjnego, a także kampanię telewizyjną, która ma trwać do 24 lutego.
Reklamy pojawią się w stacjach TVN, Polsat i TV4. Spot telewizyjny ma przenieść widza do fabryki w krainie smaku i przypraw, gdzie powstają przekąski Lay’s Prosto z Pieca. Chipsy poddawane są testom “doskonałego smaku”.
Z kolei w sklepach handlu tradycyjnego wzmocniona została widoczność marki poprzez materiały POS oraz większą liczbę stojaków.
Nowa kampania promocyjna jest wynikiem otrzymania przez markę Lay’s Prosto z Pieca Lauru Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2010.
Kreacją spotu zajęło się BBDO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.