Kraj

"Odkryj siedem zmysłów" z Siemensem

Kampania promuje ekskluzywne ekspresy ciśnieniowe Siemens EQ.7 Plus.

Agencja Insignia w ramach pracy dla Siemensa stworzyła dedykowany serwis internetowy dostępny pod adresem www.7zmyslow.pl. W ramach kampanii prowadzony jest konkurs na nagranie najbardziej “zmysłowego” filmu. Zadaniem internautów jest stworzenie krótkiego wideo (do 90 sekund) przedstawiającego wizję, w jaki sposób kawa potrafi rozbudzić jeden z siedmiu zmysłów: zmysł wzroku, smaku, dotyku, węchu, słuchu oraz harmonii i indywidualizmu.

Nagrodą główną w konkursie jest 10 tys. zł, ekspres ciśnieniowy EQ.7 Plus oraz roczny zapas kawy Segafredo dla osoby, która zdaniem jury zaprezentuje najbardziej zmysłową produkcję. Ponadto dla autorów najpopularniejszych w danym tygodniu filmów przyznawane będą nagrody tygodnia – zestawy śniadaniowe Sensor for Senses marki Siemens.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii dla marki Siemens odpowiada agencja interaktywna
Insignia.