Kraj

Ogilvy Action promuje Motorolę Milestone w kinach

Marketer chce zaskoczyć kinomanów niestandardowymi formami reklamy.

Trzydziestosekundowe spoty (on screen), plazmy, infotiksy oraz interaktywna podłoga – użycie właśnie tych mediów ma na celu podkreślenie atrybutów Motoroli Milestone jako smartfonu stworzonego z myślą o ludziach nowoczesnych, dynamicznych i kreatywnych. Najnowsze rozwiązania technologiczne, które oferuje Milestone, pozwalają na szybszą wymianę informacji, lepszą nawigację i łatwe korzystanie z internetu. Telefon ma cienką obudowę i klawiaturę QWERTY.

Działania marketingowe opierają się na promocji w kinach należących do sieci Multikino i NAM, w największych miastach w Polsce.

Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Mindshare. Kampania rozpoczęła się 2 września br. i potrwa pięć tygodni.

Ogilvy Action regularnie prowadzi działania marketingowe dla marki Motorola. Obecna kampania promująca model Milestone kierowana jest do konsumentów indywidualnych, podczas gdy poprzednia, realizowana na początku tego roku, miała na celu dotarcie do klientów biznesowych.