Kraj

Ogilvy Interactive Agencją Interaktywną Roku 2011

W tym roku redakcja "MMP" przyznała również po raz pierwszy nagrodę dla Grupy Interaktywnej Roku, która trafiła w ręce Grupy Heureka.

Agencja Ogilvy Interactive została nagrodzona tytułem Agencji Roku 2011 według redakcji “Media & Marketing Polska”. Działająca w ramach struktury Ogilvy Group Poland w ciągu zaledwie półtora roku dokonała przełomu – biznesowego i wizerunkowego. Nowe otwarcie związane jest przede wszystkim z objęciem kierownictwa przez Małgorzatę Skorwider, a co za tym idzie – wprowadzonymi przez nią zmianami w firmie.

Grupą Interaktywną Roku 2011 została Grupa Heureka, w skład której wchodzą agencje: Heureka i Pride & Glory Interactive. Ten tytuł został przyznany po raz pierwszy w historii “MMP”. Agencje wypracowały pokaźne dynamiki przychodów, przy czym Pride & Glory zdeklasowała pozostałe firmy ujęte w badaniu MB SMG/KRC z dynamiką przychodów na poziomie 417 proc.

Menedżerem Roku został Sławomir Stępniewski, który jako CEO Aegis Media podjął się stworzenia biznesu modelowego, w którym klient pod jednym dachem otrzyma obsługę mediową, reklamową i technologiczną.

Wyróżnienia specjalne trafiły do agencji 180heartbeats, Artegence i Interactive Solutions.

Szczegóły dotyczące nagród, wyróżnień i informacji o pozostałych agencjach interaktywnych, które trafiły do badania MB SMG/KRC, znajdują się we wrześniowym “MMP Wydaniu Tematycznym Agencje Interaktywne 2011”.