Kraj

Ogilvy z kampanią "Moda na Allegro" [wideo]

Filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0gK2LIDWcOw%22%7D
Wystartowała “Moda na Allegro”, czyli digitalowa kampania do młodych stworzona wspólnie z Ogilvy. Filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper, za produkcję odpowiadało studio Moon Films, za postprodukcję Televisor, a Juice za montaż dźwięku. Zakupem mediów display zajął się Starcom.

– Dla osób od 18. do 30. roku życia moda jest pierwszą rozpatrywaną kategorią, jeżeli chodzi o zakupy na Allegro, na dodatek niemal co 4. przedstawiciel Gen Z podejmuje decyzję zakupową na podstawie opinii twórców internetowych. Połączenie tych elementów stało się dla nas oczywistym sposobem komunikacji skierowanej do młodych – mówi Maciej Twardowski, executive creative director, Ogilvy Polska.