Kraj

Reklama

Top news

Ogilvy z kampanią "Ogarnij po swojemu" dla Allegro

Wyborem i zakupem mediów do kampanii zajęły się agencje: Handmade, LiquidThread oraz Starcom.

Celem kampanii “Ogarnij po swojemu” była zmiana wizerunku marki Allegro w oczach przedstawicieli pokolenia Z. W tym celu powstały wykorzystane w digitalu materiały wideo, landing page oraz spoty audio na platformę Spotify. Kampanię stworzyła agencja Ogilvy we współpracy z Handmade, LiquidThread oraz Starcomem.
 
Głównym nośnikiem komunikacji jest minutowy film zrealizowany w formie manifestu. Materiały wideo pojawiły się w kanałach social media – na TikToku, Facebooku, Instagramie oraz YouTubie. Landing page łączy komunikację wizerunkową z aspektem sprzedażowym. Dodatkowo kampanię wsparły spoty audio stworzone z myślą o platformie Spotify.

Filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper, za produkcję odpowiada Moon Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice. Wyborem i zakupem mediów do kampanii zajęły się agencje: Handmade, LiquidThread oraz Starcom.