Zagranica

Reklama

Ogilvy z kampanią "World of Absolut Cocktails"

To największa kampania marki Absolut od ponad dekady.

Tego lata Absolut rusza z największą od ponad dekady globalną kampanią marketingową “The World of Absolut Cocktails. Born to Mix” stworzoną przez Ogilvy. Jej gwiazdą jest aktor Rami Malek, zdobywca Oscara w 2021 r. za rolę Freddiego Mercury’ego w filmie “Bohemian Rhapsody”.

Koktajle w spocie wyreżyserowanym przez Rodrigo Saavedrę uosabiane są przez postacie reprezentujące różne środowiska, etapy życia i cechy charakteru. Służy to ukazaniu wszechstronności Absoluta – najlepiej sprzedającej się importowanej wódki premium w Stanach Zjednoczonych. Na rynku amerykańskim kampania będzie prowadzona w ogólnokrajowych kanałach telewizyjnych, na nośnikach OOH w Miami, Nowym Jorku, San Francisco i Los Angeles oraz w internecie i social mediach. W ciągu roku dołączą kolejne twarze kampanii i zostanie ona rozszerzona na cały świat.