Kraj

Ogilvy z kolejnym Brązowym Lwem Cannes Lions 2021

Jurorzy po raz kolejny docenili kampanię "Lego Green Instructions".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6PxbcatCMwg%22%7D
Agencja reklamowa Ogilvy otrzymała kolejnego Brązowego Lwa podczas festiwalu Cannes Lions 2021 za kampanię “Lego Green Instructions” dla Lego Polska, tym razem w kategorii Brand Experience & Activation. Za tą kampanię agencja otrzymała również Brązowego Lwa w kategorii Creative Strategy.

Kampania została  w tym roku nagrodzona również Srebrnym Ołówkiem D&AD oraz Green Pencil na festiwalu One Show 2021 za najlepszą na świecie kampanię na temat ekologii.