Kraj

Ogilvy ze świąteczną kampanią Allegro [wideo]

Za przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja Hand Made.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUF6LRHIviIw%22%7D
Allegro rusza ze świąteczną kampanią. Idea “Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze” została przeniesiona na grunt filmu wizerunkowego w kilku wersjach. 2-minutowy film można zobaczyć na YouTube. Krótsza, 60- sekundowa wersja będzie emitowana w telewizji. Kampania będzie miała także odsłony w mediach społecznościowych. Oprócz filmu wizerunkowego powstało także kilkanaście filmów produktowych.

W filmie świątecznym wykorzystany został cover znanego utworu “Never Ending Story”. Reżyseria filmu została powierzona Jakobowi Strömowi, twórcy znanemu m.in. z filmu “Dear Daddy”.

Scenariusze i koncept kampanii przygotowała agencja Ogilvy. Za przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja Hand Made. Za produkcję filmów odpowiada dom produkcyjny Moon Films, za postprodukcję studio Televisor, a za montaż dźwięku Juice. Zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom.