Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przy współpracy z PricewaterhouseCoopers ogłosił listę nominowanych w konkursie kreatywnym Mixx Awards 2012. Konkurs ten jest okazją, by zaistnieć w percepcji reklamodawców i zawalczyć o ich budżety. Wiedzą o tym twórcy ponad 100 kampanii reklamowych online zgłoszonych do konkursu po raz szósty zorganizowanego przez IAB Polska.
– Z ciekawością przyglądam się przebiegowi tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards. Jakość nadesłanych prac świadczy o coraz większej dojrzałości polskiego rynku oraz pokazuje, że polska branża interaktywna rozwija się w bardzo szybkim tempie – powiedział Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.
Poniżej lista kampanii, które jury uznało za godne nominacji:
Kampanie crossmediowe:
• “Lech Tribute”
• “5 Stadion”
• “Milka. Śmiało, bądźmy delikatni”
Wideo-online:
• “Henialdo, Henialdinho, Hessi” – wideo online dla Tesco
• “Natanek Batmanek” dla Tesco
• “Oferia: Licz na fachowców”
Kampania wizerunkowa:
• “Play – Zasięg trzech sieci”
• “Pokaż język”
• “Lech Tribute”
Bezpośredni odzew:
• Kupon rabatowy do -25 proc. na wszystko w Reserved
• Kampania Orange e-shop
• Play – Gadu Air
Wprowadzenie nowego produktu na rynek:
• Interaktywna kampania 360
• “Grzech”
• Żelazka Bosch SensorSecure – Moc w parze z bezpieczeństwem
Strona brandowa:
• K2.pl
• Wirtualne Przedszkole – Danonki
• Kopalnia.pl
Branded kontent:
• MojeCiasto dla marki Kasia
• Wirtualne Przedszkole – Danonki
• Castrolfan
Najlepsze zastosowanie nowych mediów:
• Interaktywna kampania 360
• “Gdzie jest Next?”
• Skoda Yeti App
Gry:
• Plus na Kartę – Podwójne doładowanie
• “Fruciaki lecą na owoce”
• “Kosmiczne miasteczko Actimela”
Mobile/apps/tablets:
• “Wieliczka Salt Mine”
• Skoda Yeti App
• “Orange Open – Aurasma”
Marketing społecznościowy:
• “Pokaż Swój Sportowy Trick”
• “Owoce śmiechu”
• “Kamis: Food Blogger Fest”
Gala rozdania nagród odbędzie się 7 listopada w klubie Palladium.