Zagranica

Ojciec, syn i "Star Wars" w kampanii przekąsek Krafta

Kraft w Stanach zapowiada styczniowy launch marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7roF7YNzAgs%22%7D
Kraft wystartował z kampanią kontekstową zapowiadającą launch specjalnej linii przekąsek Kraft Macaroni Star Wars & Cheese. Bohaterami są ojciec i syn. Ojciec traktuje specjalne przekąski w kształcie ulubionych filmowych bohaterów jako przedmioty kolekcjonerskie, chłopiec wyraźnie ma ochotę spróbować jak smakują i pobawić się nimi.
30-sek. spot nosi tytuł “Can not Play”.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fov6-F92TQug%23t%3D15%22%7D
Drugi ma długość 15 sek. i jego puenta jest nieco inna. Spoty będą emitowane do 21 grudnia włącznie. Za kreację odpowiada CP+B.

(Agency Spy)

Tagi