Zagranica

Ojcowie w reklamie zup Campbell's

Startuje kampania autorstwa BBDO inspirowana zbliżającą się premierą "Star wars".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7rZOMY2sOnE%22%7D
BBDO New York przygotowało kampanię dla zup marki Campbell’s w puszkach w limitowanej serii z bohaterami “Star wars”. Kampania wykorzystuje wizerunki dwóch mężczyzn, czym wpisuje się częściowo w dyskusję o prawach homoseksualnych par do adoptowania dzieci. Marketing Campbell’s powiedział jednak, że przemiany w strukturach amerykańskich rodzin zachodzą błyskawicznie, a rolą twórców kampanii marketingowych jest je śledzić i za nimi podążać, a przy okazji je oswajać. Jedzenie jest kategorią, która może połączyć nawet zwaśnione strony kulturowych i społecznych konfliktów – zadeklarował dział marketingu marki zup. 

(Agency Spy)