Firma Oknoplast została oficjalnie przedstawiona jako partner francuskiej drużyny Olympique Lyon. Klub ze Stade Gerland to już trzecia po włoskim Interze Mediolan i niemieckiej Borussii Dortmund inwestycja Oknoplastu w europejski futbol.
Powody współpracy Oknoplastu z Olympique Lyon są analogiczne jak w przypadku Borussii i Interu – firma chce wzmocnić swoją markę na kolejnym zagranicznym rynku. We Francji spółka obecna jest od 2009 r., a jej produkty można nabyć w 380 salonach na terenie całego kraju.
Dzięki współpracy z nowym klubem z Ligue 1 logo firmy pojawia się na strojach piłkarzy wraz z takimi markami jak m.in. Hyundai. Kolejnymi elementami umowy są także obecność jednego z zawodników podczas międzynarodowych targów Batimat 2013 w Paryżu, logotyp na telebimach i wideobandach w trakcie meczów oraz komunikacja marki z Polski jako partnera Olympique Lyon na oficjalnej stronie internetowej drużyny.