Kraj

Oknoplast ruszył z nową kampanią

Realizacją zajęły się firmy Papaya Films, 24/7Communication oraz Zenith.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3HjlLOwHCrE%22%7D
Ruszyła nowa kampania Oknoplastu, będąca odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów i dostosowaniem do ich potrzeb. W nowej kampanii marka podkreśla kreatywność, technologię oraz ofertę produktów premium. Przygotowano spot tv, który pojawi się również w social mediach marki, oraz materiały drukowane.

Nowa strategia komunikacji marki została przygotowana wewnętrznie w Oknoplaście przez dział kreacji marketingowej, który odpowiada również za przeprowadzenie kompleksowych działań marketingowych. Nowe materiały zostały zrealizowane przy współpracy z Papaya Films. Za kontakt z mediami odpowiada 24/7Communication, a zakupem mediów TV zajmuje się dom mediowy Zenith.