Kraj

Okocim opowiada jak się wymraża piwo

Marka buduje aspekt wiarygodności.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1qKGZ2QBoL4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci na rynku producent piwa m.in. pod marką Okocim, rusza z kolejną odsłoną kampanii pod hasłem: “Tu się warzy z zasadami”. W nowym spocie reklamowym piwowarzy z Okocimia zdradzają tajniki uzyskiwania klarowności okocimskich lagerów. Film zatytułowany “Wymrażanie” opowiada o jednym z etapów procesu warzenia piwa, polegającym na bardzo precyzyjnym wymrożeniu piwa do temperatury  minus 1,5 stopnia. W ten sposób marka buduje aspekt wiarygodności.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands).