Kraj

Okocim promuje się jako sponsor siatkówki 


Reklama jest obecnie emitowana w kanałach Polsatu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4B6FZzdfdFo%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Firma piwowarska Carlsberg Polska, właściciel marki Okocim, rozpoczęła kampanię reklamową promującą tę markę jako sponsora polskiej siatkówki. To efekt podpisanej w styczniu br. trzyletniej umowy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Współpraca dotyczy promocji siatkówki w Polsce, która jest drugą pod względem popularności dyscypliną sportu w naszym kraju.  
Billboard sponsorski rozpoczynający kampanię “Okocim – Oficjalny Sponsor Polskiej Siatkówki” jest emitowany w kanałach telewizji Polsat.

Za kreację i przygotowanie 8-sekundowego billboardu sponsorskiego odpowiedzialna jest agencja Marketing House, a za zakup mediów PHD Media Direction.