Kraj

Olay ma konkurować z markami luksusowymi

P&G w reklamach Olay informuje, że produkty tej marki są skuteczniejsze od luksusowych brandów. We wrześniu br. ruszy duża kampania reklamowa, w której prawdopodobnie pojawi się polska gwiazda.

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową kremu do twarzy Olay Regenerist. W reklamie wykorzystane jest hasło “Olay Regenerist skuteczniejszy od kremów za ponad 500 zł”.

Według przedstawicieli koncernu reklama powołuje się na wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie marki Olay we wrześniu 2008 roku przez laboratorium badawcze Cutest Systems Limited.
Poddano nim krem ujędrniająco-modelujący Olay oraz wybrane przez brytyjski instytut kremy w cenie powyżej 100 funtów wybranych luksusowych marek obecnych na brytyjskim rynku. Ich nazwy nie są znane. Kampania reklamowa prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Za kilka tygodni marketer ruszy z kolejną akcją reklamową, tym razem o większym zasięgu. Według naszych informacji w kampanii pojawi się polska gwiazda, jednak nie udało nam się ustalić jej nazwiska. Po raz pierwszy marketer ma wprowadzić lokalny element do komunikacji tej marki. Na razie bliższe szczegóły na ten temat nie są znane.

Przy realizacji kampanii reklamowych marka Olay współpracuje z agencją Saatchi & Saatchi oraz domem mediowym MediaCom Warszawa.