Kraj

Old Spice wraca do gry

P&G rozpoczął kampanię reklamową jednej ze swych najbardziej znanych marek kosmetyków dla mężczyzn.

Procter & Gamble po kilkuletniej przerwie ruszył z kampanią reklamową kultowej marki kosmetyków dla mężczyzn Old Spice. Przypomnijmy, że o powrocie marki do gry mówiło się już od ub.r., szczególnie po udanym relaunchu brandu w Stanach Zjednoczonych.

W Polsce trwa właśnie kampania telewizyjna, której adaptację przygotowało Leo Burnett. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom Warszawa. Ostatnie działania promocyjne Old Spice w telewizji były prowadzone około 10 lat temu.

Równocześnie P&G odświeżył portfolio marki: produkty otrzymały nową szatę graficzną, wprowadzono nowe linie zapachowe. Old Spice składa się z pięciu serii zapachowych kosmetyków po goleniu, dezodorantów w sprayu i sticku.

Marka Old Spice pojawiła się w Polsce w latach 90., jednak już od wielu lat nie miała żadnej kampanii i ma obecnie znikome udziały rynkowe. Jest to jedna z niewielu marek P&G, która została skierowana na boczny tor, tzn. pozostaje w dystrybucji, ale nie była promowana. Na rynku dezodorantów Old Spice musi konkurować z mocno wspieranymi brandami, takimi jak Adidas (Coty), Nivea, Garnier (L’Oreal) czy Fa (Henkel Polska). Dotychczas Procter & Gamble w segmencie kosmetyków dla mężczyzn koncentrował się na marce Gillette.

Bliższe szczegóły na temat relaunchu nie są znane.