Kraj

Olewnik rusza ze wsparciem ATL [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Saatchi & Saatchi, XRS, Codemedia oraz dział marketingu firmy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7WBpxO4A5Lg%22%7D
Ruszyła kampania wizerunkowa marki Olewnik oparta na nowej strategii komunikacji wypracowanej z agencją Saatchi & Saatchi. Jej pierwszą odsłonę można zobaczyć w spocie produktowym emitowanym na antenach m.in.: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Kuchnia+, Domo+ oraz TTV. Nowa kampania jest kontynuacją trwającej od maja kampanii reklamowej flagowego produktu firmy Olewnik – Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej.

Poza telewizją wsparcie reklamowe prowadzone jest w prasie kolorowej oraz internecie. Przewidziane jest również zwiększanie obecności marki w social mediach, blogosferze, na materiałach POS oraz przez akcje samplingowe.

Za projekty graficzne oraz komunikację PR odpowiada agencja XRS. Kreację filmu przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Media zaplanował i kupi dział marketingu firmy Olewnik wspólnie z domem mediowym Codemedia.