Kraj

Olga Kazimierczak szefową Xaxis w Polsce

Nowa rola Agaty Pospiszył w GroupM.

Olga Kazimierczak szefową Xaxis w Polsce
Olga Kazimierczak została szefową Xaxis, marki GroupM wyspecjalizowanej w programmatic i performance. Agata Pospiszył, która wcześniej pełniła tę funkcję, rozwija teraz produkt i narzędzia Xaxis w Polsce oraz na rynkach regionu.

Olga Kazimierczak jest z GroupM i Xaxis związana od siedmiu lat, ostatnio zarządzała zespołem operacyjnym Xaxis. Wcześniej pracowała w strukturach IPG. Ma doświadczenie zarówno w obsłudze reklamodawców, jak i rozwijaniu specjalistycznych usług digitalmarketingowych wykorzystujących zaawansowane rozwiązania technologiczne.

Awans Olgi Kazimierczak jest następstwem objęcia nowej roli przez Agatę Pospiszył, dotychczasową szefową marki Xaxis w Polsce. Zarządzała Xaxis od 2017 r., a współtworzyła tę strukturę od 2011 r., gdy dołączyła do GroupM. Z rynkiem reklamy jest związana od blisko 13 lat, wcześniej m.in. w Instytucie Monitorowania Mediów czy w Starcomie. Agata Pospiszył w nowej roli skupi się m.in. na wspieraniu rozwoju CoPilot, nowych możliwościach targetowania w rzeczywistości post-cookie czy usługach łączących zakup digitalu i mediów offline opartych na wspólnym szacowaniu ich zasięgów. Agata Pospiszył będzie te zadania realizowała w Polsce oraz na rynkach regionu, gdzie ma wspierać powstawanie lub rozwój marki Xaxis w ramach GroupM.