Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, OLT Express Poland, nowa czarterowa linia lotnicza, która rozpoczęła działalność w Polsce w kwietniu 2011 roku pod nazwą Yes Airways, wybrał agencję, która obsłuży jego budżet reklamowy.
Jak się dowiedzieliśmy, niektóre części budżetu zostały już rozplanowane: budżet outdoorowy, materiały promocyjne obsłuży Schulz, działania interaktywne – Mosquito, budżet PR-owy – Euro RSCG. Trwają negocjacje, która z tych dwóch agencji przygotuje dużą kampanię ATL-ową.
Pod koniec 2011 roku większościowy pakiet udziałów w Yes Airways objęła spółka Amber Gold będąca również właścicielem niemieckich linii OLT oraz polskich OLT Jetair. Po zmianie nazwy na OLT Express Poland jako autonomiczna spółka tworzy wraz z pozostałymi spółkami (OLT Express Regional, dawniej Jetair, oraz OLT Express Germany GmbH, dawniej OLT) grupę OLT Express.
W przetargu startowało pięć agencji.