Kraj

OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja BBDO.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FToS9OLlZjy4%22%7D
Wystartowała ogólnopolska kampania promująca usługę Przesyłki OLX. Działania obejmą stacje telewizyjne, radiowe, internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci paczkomatów. Bohaterowie klipów, podobnie jak radiowych spotów, mają swoje powody, by podróżować po Polsce i osobiście odbierać zakupy z OLX.

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures, postprodukcję – Xantus TV, postprodukcję dźwięku – Juice. Reżyserem był Tadeusz Śliwa, operatorem Marek Sanak, media zaplanował i kupił MediaConcept.