Kraj

Olx reklamuje przesyłki w nowej kampanii z Januszem Chabiorem [wideo]

Jej hasło brzmi: "Przesyłki Olx - cała Polska po sąsiedzku".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlLRBcqN4d6o%22%7D
Spoty z udziałem Janusza Chabiora w nowej kampanii “Przesyłki Olx – cała Polska po sąsiedzku” to pierwsza odsłona rocznej platformy komunikacyjnej nowej usługi, do której grupa przywiązuje duże znaczenie biznesowe. Z  serwisu ogłoszeniowego Olx korzysta ponad 12 mln użytkowników miesięcznie, czyli mniej więcej co trzeci Polak.

– Lokalność i sąsiedzkość, z którą do tej pory kojarzony był serwis Olx, zostaje. Hasłem “Cała Polska po sąsiedzku” chcemy natomiast podkreślić, że sąsiadów, od których możemy kupić lub którym możemy sprzedać przedmioty, mamy w całym kraju. Nie rezygnujemy też z tradycyjnego dla marki puszczania oka do widza, w czym pomaga nam Janusz Chabior – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w Olx. 

– Uruchomienie przesyłek Olx to zmiana dla skali biznesu, punkt przełomowy dla marki. Dlatego cofnęliśmy się do pierwszej kampanii Olx, czyli historii o sąsiedzkiej wymianie. Od razu było dla nas jasne, że trzeba to pokazać w szerokiej, ogólnopolskiej skali. Zależało nam, by platformę komunikacji budować właśnie opierając się na dziedzictwie marki, a jednocześnie podnieść Polaków na duchu i pokazać, że mimo podziałów jest wiele międzyludzkich spraw, które nas łączą – podkreśla Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, która odpowiadała za koncept kreatywny kampanii.

Spoty emitowane będą w telewizji i kanałach socialmediowych marki. Za ich produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Media zaplanował Media Concept.