– Lokalność i sąsiedzkość, z którą do tej pory kojarzony był serwis Olx, zostaje. Hasłem “Cała Polska po sąsiedzku” chcemy natomiast podkreślić, że sąsiadów, od których możemy kupić lub którym możemy sprzedać przedmioty, mamy w całym kraju. Nie rezygnujemy też z tradycyjnego dla marki puszczania oka do widza, w czym pomaga nam Janusz Chabior – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w Olx.
– Uruchomienie przesyłek Olx to zmiana dla skali biznesu, punkt przełomowy dla marki. Dlatego cofnęliśmy się do pierwszej kampanii Olx, czyli historii o sąsiedzkiej wymianie. Od razu było dla nas jasne, że trzeba to pokazać w szerokiej, ogólnopolskiej skali. Zależało nam, by platformę komunikacji budować właśnie opierając się na dziedzictwie marki, a jednocześnie podnieść Polaków na duchu i pokazać, że mimo podziałów jest wiele międzyludzkich spraw, które nas łączą – podkreśla Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, która odpowiadała za koncept kreatywny kampanii.
Spoty emitowane będą w telewizji i kanałach socialmediowych marki. Za ich produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Media zaplanował Media Concept.