Przetargi

OMD otwiera globalne zestawienie new business wg COMvergence za 2019 r.

Blisko wyniku OMD znalazł się Carat.

OMD (Omnicom) zajęło pierwsze miejsce w globalnym zestawieniu za działania new business przygotowanym przez COMvergence za 2019 r. COMvergence zlicza budżety wygrane, jak również utrzymane. Na konto OMD powędrowało 2,02 mld dol dzięki takim wygranym jak Disney (w Stanach Zjednoczonych), Allianz, Beiersdorf, Boehringer-Ingelheim Animal Health, Dr.Oetker.

Drugie miejsce zajął Carat (Dentsu Aegis Network) z dodatnim wynikiem 1,96 mld dol. Na ten wynik główny wpływ miało pozyskanie budżetu Procter & Gamble w Stanach Zjednoczonych oraz Vodafone, Beiersdorfu czy Robert Bosch.

Pierwszą piątkę zamykają: Mindshare (1,31 mld dol.), Havas Media (1,04 mld dol.) i UM (962 mln dol.).

Zestawienie COMvergence powstało na bazie ponad 3,5 tys. przetargów na świecie.