Zagranica

Omnicom Media Group wzmacnia kompetencje cyfrowe w Wielkiej Brytanii

Do teamu dołączają cenieni menedżerowie - Henry Rowe i Laura Collins.

W Wielkiej Brytanii Omnicom Media Group wzmocnią swoje kompetencje cyfrowe dzięki dwóm znaczącym menedżerom.
Henry Rowe, dotychczas prezes i dyrektor ds. strategii w Theorem, dołącza do OMG jako dyrektor ds. cyfrowych, a Laura Collins, wiceprezes i szef mediów w Merkle, obejmie nowe stanowisko group performance directora. Rowe rozpocznie pracę w Omnicom Media Group w połowie sierpnia. Będzie odpowiadał za działania cyfrowe agencji OMD UK, Manning Gottlieb OMD, PHD oraz Hearts & Science. Rowe będzie wspierać zarówno klientów mediowych Omnicom, jak i agencje własne w cyfrowej transformacji i przygotowaniu strategii. Z kolei Laura Collins dołączy do teamu Omnicom Media pod koniec września. Będzie odpowiadać za rozwój nowej oferty mediowej grupy.
Będzie raportować bezpośrednio do Rowe’a.

(Campaign)