Kraj

On Board PR i Think Kong połączyły się

Zespół On Board Think Kong liczy obecnie ponad 50 konsultantów z obszarów public relations, social media, content & SEO.

On Board PR i Think Kong połączyły się
Agencje On Board PR i Think Kong zintegrowały ostatecznie ofertę i zaczynają działać pod jedną wspólną marką “On Board Think Kong” (OBTK). Proces trwał już od kilku lat i obecnie został zakończony opracowaniem wspólnej oferty, nowej identyfikacji wizualnej agencji oraz uruchomieniem nowej strony firmowej.

Zespół On Board Think Kong liczy obecnie ponad 50 konsultantów PR, content designerów, specjalistów SM, analityków kontentu, SEO-wców oraz grafików, którzy specjalizują się w komunikacji korporacyjnej, social media oraz tworzeniu i pozycjonowaniu treści w wyszukiwarkach.

– Od lat wiele z projektów realizowaliśmy wspólnie. Z punktu widzenia naszych klientów dwie odrębne marki bywały jednak mylące. I nienaturalne, bo i tak od zawsze wierzymy, że oddzielanie działań social od kontentowych czy PR nie ma dużego sensu – powiedział Norbert Kilen, parter On Board Think Kong, dodając, że dla  klientów firmy  połączenie oznaczać może zwiększenie efektywności wydatków na realizowane projekty nawet o 20-30%.

Nowa oferta On Board Think Kong składa się z trzech ściśle powiązanych ze sobą obszarów: public relations, social media, content & SEO. Do klientów zespołu PR należy m.in. PFR Nieruchomości, L’Oréal. W obszarze social media firma ma w portfolio m.in. marki Asus, Tommee Tippee, MetLife, Optima. Wśród klientów zespołu content & SEO agencji On Board Think Kong są m.in. NN Investment Partners, Coca-Cola.

On Board Think Kong jest częścią międzynarodowej sieci public relations Ecco Network obecnej w ponad 40 krajach. W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.