Dom produkcyjny Op1 Outpost One Entertainment w związku z pozyskaniem nowych klientów (m.in. Discovery Channel) oraz rozwoju współpracy z dotychczasowymi (m.in. Cropp) zatrudnia pięcioro nowych pracowników. Rozwinięte zostały działy sprzedaży i produkcji. Wzmocniono także kompetencje kreatywne oraz team Op1Rental.
Stanowisko dyrektora sprzedaży objęła Anna Kordus. W branży reklamowej pracuje od 2009 r. Wcześniej przez cztery lata związana z grupą K2, ostatnio jako studio & creative manager w K2 Media. Pracowała dla takich marek jak GK PGE, T-Mobile, Costa Coffee, Viacom International Media Networks czy Nutricia. W Op1 będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu, a także marketing i PR marki Outpost One Entertainment.
Dział produkcji został wzmocniony przez koordynatorkę produkcji Emilię Ławrowską oraz producentkę Sylwię Sochę, która wcześniej przez wiele lat była związana m.in z Telewizją Polską i Polsatem. Od 10 lat działa aktywnie w branży filmowej/telewizyjnej. Pracowała przy programach telewizyjnych zarówno jako kierownik produkcji, jak i asystent reżysera.
Do zespołu domu produkcyjnego dołączyła także Aleksandra Onyszczuk, która jako concept developer jest odpowiedzialna za koncepcje kreatywne oraz scenariusze. Od czerwca br. nad Op1Rental pieczę sprawuje Jakub Ostrowski, który dołączył do tego zespołu przechodząc z Rochstar Events.