W ramach kampanii wprowadzającej na rynek nowy model samochodu Opel Adam agencja Scholz & Friends zorganizowała w przestrzeni miasta niestandardową akcję.
Od 2 maja użytkownicy Facebooka mogli wpływać na to, jak będzie wyglądał mural w okolicach Metra Politechnika w Warszawie.
Mural jest inspirowany komentarzami internautów, projektowany i tworzony na bieżąco. W ramach akcji Opel współpracuje z Aqualoopem, czyli Igorem Chołdą, artystą, tworzącym murale i graffiti.
Akcja została zorganizowana w związku z wprowadzeniem na rynek samochodu, który stwarza możliwości personalizacji. Użytkownicy Facebooka mogli wybierać kolejne elementy samochodu i inspirować artystę do tworzenia nowatorskich projektów. Za prowadzenie akcji w Facebooku odpowiada agencja Hypermedia Isobar.
Z kolei Scholz & Friends odpowiada również za stworzenie filmików promocyjnych w kanale YouTube. Media na potrzeby kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Carat. Scholz & Friends odpowiada za obsługę Opla w zakresie ATL od początku 2012 r.