Kraj

Opel: nowa Astra "drażni" klasę wyższą

Działania reklamowe obejmują telewizję, online, outdoor oraz kino. Kampanię przygotowały: Scholz & Friends, 180heartbeats, Carat, Posterscope oraz Amnet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQVoGUo9m3RU%22%7D
General Motors Poland Sp. z o.o. rozpoczął kampanię reklamową flagowego kompaktu w ofercie Opla, czyli Astry pod hasłem: “Nowa Astra drażni klasę wyższą”

Działania reklamowe obejmują telewizję, online, outdoor oraz kino. Kampania potrwa do końca listopada.

Opel przekonuje, że w nowej Astrze upowszechnia technologie i innowacje z wyższych segmentów po przystępnej cenie.

W telewizji, w kanałach ogólnopolskich i tematycznych emitowany jest 30-sekundowy spot. Reklama online wykorzystuje standardowe, a także wizerunkowe formaty reklamowe, formaty wideo oraz reklamę w modelu RTB. Kreacje wyświetlane są w największych portalach, serwisach informacyjnych, sportowych,motoryzacyjnych i biznesowych oraz mediach społecznościowych (Facebook i YouTube). Działania OOH obejmują jakościowe formaty nośników, głównie backlighty na terenie Warszawy, Krakowa, Śląska oraz Trójmiasta.

Dla fanów marki przygotowano również konkursy w social mediach. 11 listopada wystartował konkurs „Dynastia Astry”, w którym uczestnicy mają szansę wygrać weekend w hotelu spa. Konkurs prowadzony jest na fanpage`u Opla.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiadają agencje Scholz & Friends oraz 180heartbeats. Za przygotowanie i realizację kampanii, w tym zaplanowanie i zakup mediów, odpowiadają: Carat Polska, Posterscope Polska oraz Amnet Polska.