Kraj

Opel z własnym serialem na YouTube

Znani aktorzy w projekcie reklamowym GM.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6JIq3AUs-58%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FoMCdho-fVZ8%26rel%3D0%22%7D
Firma motoryzacyjna General Motors Poland, oferująca samochody marki Opel, postanowiła wypromować markę, a przede wszystkim model miejskiego crossovera Crossland X, inwestując w produkcję serialu internetowego z mocną obsadą.

W ośmioodcinkowej produkcji pt. “X-mania” wystąpią: Bartek Kasprzykowski (Xawery), Tamara Arciuch (Monika), Krystyna Tkacz (Teściowa), Olga Kalicka (Daria) oraz Odeta Moro (Roxana). Autorem scenariusza jest Rafał Bryndal, który również użycza głosu postaci Teścia. Serial reżyserował Marek Lamprecht.

Kolejne odcinki będą miały premierę na kanale YouTube Opla oraz na platformie internetowej x-mania.pl co tydzień w każdy poniedziałek o godz. 20:00.

Autorem koncepcji formatu jest agencja Pro Loko sp. z o.o., odpowiedzialna również za koordynację projektu, współpracę z gwiazdami oraz produkcję. Projekt wspiera kampania reklamowa w internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz materiały promocyjne dostępne w salonach Opla. Za przygotowanie kampanii reklamowej projektu odpowiada agencja OS3, a zakup mediów zrealizował dom mediowy Carat Polska.