Kraj

Option One wspiera sprzedaż marki Radox Sary Lee

Agencja fieldmarketingowa Option One będzie prowadzić akcje animacji sprzedaży dla marki Radox należącej do koncernu Sara Lee. Akcje mają odbywać...

Agencja fieldmarketingowa Option One będzie prowadzić akcje animacji sprzedaży dla marki Radox należącej do koncernu Sara Lee. Akcje mają odbywać się pod koniec czerwca i obejmą sieci: Carrefour, Hypernova, Real i Selgros, łącznie 63 sklepy. Promocja ma być oparta na edukacji konsumentów o zaletach aromaterapii. Radox to brand mydeł i płynów do kąpieli pozycjonowany w kategorii premium. Marka jest liderem w Wielkiej Brytanii, (40 proc. udziałów). Produkty w Polsce pojawiły się w sprzedaży na przełomie roku, producent na razie nie podaje ich udziałów rynkowych. Projekt akcji został zlecony agencji po przetargu, który odbył się na początku czerwca br. (TW)