Kraj

Option One zrealizował ogólnopolską akcję sprzedażową dla ESI Polska

Firma marketing services Option One przeprowadziła dla ESI Polska ogólnopolską akcję marketingową dla detalistów. Jej celem było dotarcie do jak...

Firma marketing services Option One przeprowadziła dla ESI Polska ogólnopolską akcję marketingową dla detalistów. Jej celem było dotarcie do jak największej liczby sklepów detalicznych w Polsce w celu wprowadzenia do sprzedaży nowej marki wody ESI – Nestle Aquarel. Przedstawiciele Option One instalowali również w punktach sprzedaży materiały POS informujące o prowadzonej dla marki Nałęczowianka dużej promocji konsumenckiej “Diamentowa promocja – SMS-y z wody prosto po nagrody!”. Zespół 100 przedstawicieli handlowych dotarł z informacją sprzedażową i materiałami promocyjnymi Nestle Aquarel oraz Nałęczowianki do ponad 13 tys. najważniejszych sklepów detalicznych w kraju. ESI Polska, część koncernu Nestle, prowadzi w Polsce dystrybucję wód: Nałęczowianka, Nestle Aquarel, Mazowszanka, D. Pellegrino, Perrier, Vittel i Aqua Panna. Współpracuje z Option One od roku 2003. (JP)