Kraj

Opus B z kampanią dla sieci Decathlon [wideo]

W działania zaangażowano youtuberów z kanału "5 sposobów na…".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FofC1Yka_cEY%22%7D
Zespół Opus B przygotował kampanię promującą rower elektryczny Decathlon. W działania zaangażowano youtuberów z kanału “5 sposobów na…”. Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, autorzy kampanii zaprosili do współpracy influencerów, którzy podjęli wyzwanie rzucone przez Decathlon. Przetestowali rower w miejskich warunkach, a na trasie czekały na nich dodatkowe zadania. Do wyścigu, oprócz promowanego elektryka, stanęły samochód i komunikacja miejska.

Za koncepcję i realizację działań odpowiada zespół Opus B, który przygotował kampanię digital i social media.