Kraj

Opus B z nową komunikacją Wafli Familijnych [wideo]

Za zakup mediów odpowiada Initiative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJwM6t3NOQzI%22%7D
Pod hasłem “Mus je schrupać… zanim znikną!” marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach.

Emisje w telewizji zaplanowano od maja do końca sierpnia br. Kompleksowe działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej zaplanowano od 3 maja: w telewizji, na platformach VoD i w mediach społecznościowych. W czerwcu do aktywności dołączy niestandardowa kampania outdoorowa.

Strategię i kreację nowej platformy przygotowała agencja Opus B. Za zakup mediów odpowiada Initiative. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.