Kraj

Orange będzie reklamował Smarta głównie w TV

Nad kampanią pracuje Leo Burnett, start niebawem...

Orange Polska (Telekomunikacja Polska) wprowadza nową taryfę dla użytkowników telefonów na kartę (prepaid) o nazwie Smart. Zgodnie z zapowiedziami została ona skonstruowana jako propozycja dla posiadaczy smartfonów, którzy chcą korzystać z mobilnego internetu.

Za doładowanie konta kwotą 5 zł użytkownik otrzymuje jako bonus 50 MB transferu danych (5 zł ma na rozmowy, SMS-y i MMS-y). Za 25 zł – 400 MB, za 50 zł – 1 GB, a za 100 zł – 3 GB. Może je wykorzystać odpowiednio: przez 5, 25, 50 i 100 dni.

Tę ofertę operator będzie promował w kampanii, której wiodącym medium będzie telewizja. Nad spotem reklamowym i materiałami POS pracuje agencja Leo Burnett. Kampania ma ruszyć niebawem. Planowaniem i zakupem mediów dla Orange Polska zajmuje się dom mediowy MEC.