Kraj

Orange na święta kusi telewizorami za 1 zł

A drugi smartfon też za 1 zł.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-VoiSSc6ClA%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKUcxQ9gCi_Y%22%7D
Firma telekomunikacyjna Orange Polska na tegoroczne święta Bożego Narodzenia przygotowała ofertę promocyjną, w której głównym benefitem jest 32-calowy telewizor Thompson dla klientów kupujących lub przedłużających 2-letnie umowy na pakiety usług Orange Love (internet, telewizja i abonament komórkowy w pakiecie). Oferta dotyczy wyboru pakietów Orange Love Standard, Extra lub Premium (odpowiednio za: 109,99, 149,99 i 219,99 zł/mies.). Jeśli klient zdecyduje się na zakup smartfona, to w świątecznym prezencie otrzyma od operatora za 1 zł drugi telefon. Do wyboru są trzy pary modeli: Xiaomi Redmi Note 7 z Redmi 7A, Samsung Galaxy A50 z Galaxy A10 oraz Oppo A5 2020 z Oppo A1k.

Świąteczną ofertę Orange będzie oczywiście reklamował w mediach (m.in. telewizja, internet, outdoor). Kreację reklam przygotowała agencja Leo Burnett, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom Initiative.