PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Promuje w niej loterię, w której jego klienci mogą wygrać 920 biletów na mecze przyszłorocznych piłkarskich mistrzostw Europy Euro 2012 (Orange i Grupa TP SA są ich sponsorem), telefony Samsung Galaxy oraz piłki do gry. W zależności od wartości zakupionej usługi (np. abonamentu telefonicznego, internetowego czy doładowania konta) klientom przysługuje różna liczba losów biorących udział w losowaniach. Aby wziąć udział w loterii, klient musi wysłać zgłoszenie SMS-em na numer 2012.
Film reklamowy promujący tę loterię został nakręcony 1 września w Warszawie przed Pałacem Kultury i Nauki. W przygotowanym evencie wzięli udział piłkarze naszej reprezentacji narodowej – PTK Centertel z marką Orange jest także sponsorem kadry.
Z nakręconego przy tej okazji materiału agencja reklamowa Leo Burnett przygotowała film reklamowy, który trafi do emisji w stacjach telewizyjnych – będą to zarówno standardowe 30-sekundowe wersje, jak i dłuższe, 1-minutowe.
Planowaniem i zakupem mediów dla TP SA zajmuje się dom mediowy MEC. Loteria promocyjna potrwa do końca br. Realizuje ją firma Internetq Poland.