Kraj

Orange przed Euro 2012 mocniej inwestuje w reklamę [WIDEO]

Do emisji w TV trafią zarówno standardowe 30-sekundowe spoty, jak i dłuższe 1-minutowe reklamy.

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Promuje w niej loterię, w której jego klienci mogą wygrać 920 biletów na mecze przyszłorocznych piłkarskich mistrzostw Europy Euro 2012 (Orange i Grupa TP SA są ich sponsorem), telefony Samsung Galaxy oraz piłki do gry. W zależności od wartości zakupionej usługi (np. abonamentu telefonicznego, internetowego czy doładowania konta) klientom przysługuje różna liczba losów biorących udział w losowaniach. Aby wziąć udział w loterii, klient musi wysłać zgłoszenie SMS-em na numer 2012.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQduhUYid5NU%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Film reklamowy promujący tę loterię został nakręcony 1 września w Warszawie przed Pałacem Kultury i Nauki. W przygotowanym evencie wzięli udział piłkarze naszej reprezentacji narodowej – PTK Centertel z marką Orange jest także sponsorem kadry.
Z nakręconego przy tej okazji materiału agencja reklamowa Leo Burnett przygotowała film reklamowy, który trafi do emisji w stacjach telewizyjnych – będą to zarówno standardowe 30-sekundowe wersje, jak i dłuższe, 1-minutowe.

Planowaniem i zakupem mediów dla TP SA zajmuje się dom mediowy MEC. Loteria promocyjna potrwa do końca br. Realizuje ją firma Internetq Poland.